Монтегранаро, столицата на обувната индустрия в Италия и един от най-важните модни центрове в Европа, именно там Aldo Botticelli, майстор занаятчия на кожи, открива работилница, за да произвежда кожи за вътрешния пазар. Не след дълго е създадена и компания, която света познава и до днес. Бранд, символ на лукс, престиж и изкуство със своите ръчно направени обувки от високо качествени материали и запазени традиции в изработката на всеки един модел и до днес, носещи духа на италианското изкуството и едновременно в съчетание с модерния дизайн.
„Използването на първокачествени кожи и майсторската изработка, заложени в реализирането на всеки един модел е тайната на успеха на нашите обувки. Моята победа стои в представянето на иконични модели, преразгледани в съответствие с актуалните тенденции и нуждите на пазара.“ – казва самият Ботичели.
Roberto Botticelli Будапеща Roberto Botticelli София, Paradise Center
Днес, обувките на италианския бранд са плод на проучване, внимание и голяма синергия на целия екип, който е формиран от хора, отдадени на работата и надарени с висока компетентност. Последните бутици, които брандът открива са тези в София, Будапеща и първия им бутик в Унгария.
А техни проекти бяха видени на Интернационален Панаир на обувната индустрия THE MICAM с програма от 17 до 20 Септември в Милано, където презентираха своите колекции обувки в престижната зала Fashion Square задно с едни от най-големите интернационални марки.
Представяне на Roberto Botticelli на MICAM 2018.
Roberto Botticelli с гордост представя и престижните си колаборации със световно известни артисти, стилисти и блогъри. През годините марката работи редом с Анастейша, Тайра Банкс, Бен Харпър и много други италиански артисти, които пожелаха да носят техните модели по време на свои концерти, телевизионни или светски изяви, а също и в свободното си време.
Aнастейша (в ляво) и Тайра Банкс (в дясно) с иконични модели на дизайнера.
Една от най-любимите им колаборации е тази с Нджоко Дефустел, с който Roberto Botticelli създава 3 капсулни колекции, предизвикали силен интерес на международния пазар.
Roberto Botticelli на PITTI UOMO във Флоренция, презентирани от Нджоко Дефустел (на снимката в дясно).
Този юни, по време на демонстрацията PITTI UOMO в Флоренция, брандът участва в събитие, организарано от Дефустел в подкрепа на неговата фондация “Foundation Defustel”, с която интернационалния блогър желае да направи съпричастни повече хора към значението на образованието в неговата родна страна Камерун.
Целта на фондацията е да реализира училище, което да даде на всички деца възможността да се запознаят със знанието и осъзнаването, че само с образование умът е отворен към света.
Какво да очакваме още? Какво искаме още? Много са проектите на модна къща Roberto Botticelli за следващите колекции, много са още и колаборациите със знаменитости и много са мечтите, в които се брандът се вижда като главен герой в това прекрасно приключение.