Доставка и плащане
ДОСТАВКА
1. За доставка ние използваме куриерските услуги на фирма „Спиди“. Доставката на всички наши продукти се извършва на територията на Р България. За доставка извън територията на Р България следва да отправите предварително запитване до нас, за да проверим възможностите и за да Ви предоставим цена за доставка, при възможност тя да бъде осъществена.
2. За всички доставки на поръчки Вие дължите цена за доставката. Тази цена за доставка ще бъде посочена и добавена от нашата система към общата дължима от Вас сума преди финализирането на поръчката.
3. Нашият Магазин предлага два вида доставки за територията на Р България – стандартна доставка и експресна доставка.
3.1. Стандартната доставка ще бъде доставена от 3 (три) до 5 (пет) работни дни от подаване на Вашата поръчка в нашия Магазин, в случай, че поръчката е направена в работен ден. Цената за стандартна доставка е 7.00 лева.
3.2. Експресната доставка щебъде доставена от 2 (два) до 3 (три) работни дни от подаване на Вашата поръчка в нашия магазин, в случай, че поръчката е направена в работен ден. Цената за експресна доставка е 20.00 лева.
4. Поръчки, направени в събота, неделя или по време на официални празници се генерират от системата като подадени в първия следващ работен ден.
5. Доставките се извършват всеки работен ден. В събота доставката се извършва само до офис на „СПИДИ“. Може да видите график на страницата на куриерска фирма „СПИДИ“ за обслужване на населените места на територията на Р България.
6. При успешно направена поръчка, същата ще бъде обработена от нас, а Вие ще получите Вашата пратка, след потвърждение от нас за изпращането й.
7. Доставката би могла да отнеме повече време при лоши климатични условия, логистични забявания на куриера или куриерските фирми и др. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД не гарантира точността на доставките при грешно посочени данни за доставка от страна на получателя - невярна, неточна или непълна информация, или невъзможност на куриера да се срещне с получателя, както и при незаплащане на общата стойност на поръчката.
8. Условията за доставка са обусловени от условията на куриера/куриерската фирма, с която работим.
9. При получаване всеки получател подписва бланка за доставка, посочва се също така дата и час на получаване на пратката. Не предлагаме преглед и проба, така, че Молим, да имате предвид, че следва първо да заплатите общата стойност на доставената Ви поръчка.
10. При невъзможност за доставка (получателят не се намира на посочения адрес или не отговаря на обажданията на куриера),пратката може да бъде доставена на трето лице, което според обстоятелствата и в зависимост от мястото, посочено за доставка, би могло да я получи – например роднина или намиращо се на адреса лице, колега и др. Посочените възможности за получаване на пратката (от колега, роднина и др.),т.е. извън личното й получаване от лицето-получател, ще бъдат използвани, разбира се, доколкото лицето, получаващо поръчания от Вас продукт, желае да го получи и да извърши заплащане на общата дължима по поръчката сума, освен ако плащането не е вече извършено.
11. При невъзможност да бъде използвана някоя от изброените по-горе в т. 10 опции ние ще сторим необходимото отново да се свържем с Вас, за да изпълним доставката в съответствие с Вашата поръчка в интервала от 24 часа, а Вие ще трябва да поемете изцяло за Ваша сметка и разходите за повторното посещение (освен тези за доставка).
ПЛАЩАНЕ
Възможни са следните начини за плащане на продукти в Магазин http://www.botticelli.bg:
1. Плащане с наложен платеж - този начин на плащане се прилага само за поръчки, за които са изпълнени едновременно следните условия: поръчката е на обща стойност до 1 000.00 лв. (хиляда лева) с включена и цена за доставка до посочен адрес, и доставката на поръчката е на територията на Р България. Плащате на куриера/куриерската фирма при получаване на поръчката. Моля незабавно да се свържете с нас, при констатирано несъответствие между потвърдената сума на поръчка и стойността на наложения платеж. В случай, че поръчката е на обща стойност над 1 000.00 лв. или доставката й е извън територията на Р България, Вие трябва да изберете някой от другите, предлагани в Магазина ни начини на плащане.
2. Онлайн плащане чрез платформата на „Банка ДСК“ ЕАД (виртуален ПОС): плащате предидоставката на Вашата поръчка. Приемат се следните дебитни/кредитни карти: Maestro, Visa International, Visa Electron и MasterCard. Ако сте потребители на услугата ДСК директ също можете да извършите разплащане чрез виртуалния ПОС на „Банка ДСК“ ЕАД като попълните електронно платежно нареждане. В нашия магазин ще видите интерфейс, управляван от „Банка ДСК“ ЕАД за въвеждане на Вашите клиентски данни, конкретно посочени, с връзка към сървъра на Банката. Докато Вие въвеждате детайлите на своята карта на платежната страница на Банката, по време на плащане, по време на процеса на проверка за автентичност, екипът на нашия електронен магазин няма достъп до съдържанието на поверителни данни, обменящи се между картодържателя и „Банка ДСК“ ЕАД, независимо от това, че сделката се осъществява в интернет страницата на Магазина ни. Сигурността на онлайн-плащането чрез виртуалния ПОС на „Банка ДСК“ ЕАД е осигурено от използвания от Банката протокол за сигурност „3-D Secure” (Интернет протокол за верификация на данни),който се прилага от двете най-големи картови организации за онлайн транзакции, под две брандови имена – „Verified by Visa” и „MasterCard SecureCode”.
3. Плащане с банков превод: чрез този начин на плащане също преди доставката като е желателно да изпратите копие от платежния документ на нашия e-mail-адрес: violetta@elbat.bg.
4. При плащане посредством начините на плащане по т. 2 или т. 3, описани по-горе, поръчката ще бъде приета и обработена в нашия Магазин след извършено плащане, за което ще бъдете уведомени на посочения от Вас електронен (e-mail) адрес.
5. Във всеки от изброените по-горе начини на плащане „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД се задължава да Ви прехвърли собствеността и фактическата власт на закупения продукт след получаването на неговата покупна цена.