Уважаеми клиенти, предоставяме на Вашето внимание Общите условия на сайт http://www.botticelli.bg:

І. ПРЕДМЕТ

Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД, ЕИК 175429694, титуляр на сайта http://www.botticelli.bg (наричан по-долу за краткост „Магазин/Магазина“) и неговите потребители (Вие, нашите Клиенти). С подаване на поръчка в онлайн Магазина Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате настоящите Общи условия.

                                               

ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА

1. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД е дружество, регистрирано съгласно Търговския закон на Р България, със седалище и адрес на управление – Република България, гр. Долна баня, област София, община Долна баня, м. „Съръмеше”, кв. 121, вписано в търговския регистър при Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието на Република България с ЕИК 175429694, идент. № по ДДС BG175429694.

2. Адресът на упражняване на дейността на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД е: гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методии” № 118-120, ет. 3, ап. (офис) 7.

3. Данни за кореспонденция с нас: Република България, гр. Долна баня, област София, община Долна баня, м. „Съръмеше”, кв. 121, тел.: 0878829888, електронна поща: office@elbat.bg.

4. Вие можете да изпращате евентуални жалби на адреса ни, посочен в т. 3 от настоящия раздел.



ІІІ. ЦЕНИ – ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ  

1. При поръчка на продукти от „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД (обувки, дрехи и аксесоари),показани на сайта http://www.botticelli.bg, Вие се задължавате да заплатите на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД цената на съответния продукт, посочена за същия този продукт в нашия Магазин. Цените на продуктите, посочени в Магазина http://www.botticelli.bg, не включват цената за доставка до заявеният от Вас адрес.

2. Всички цени, посочени в Магазина http://www.botticelli.bg са в български лева (BGN) и са с включен ДДС. Цените могат да бъдат преизчислени и в евро (EUR),отново с включен ДДС, при избрана от Вас такава опция, при курс: 1.90 лв.=1 EUR. Стойността на доставката до избрания от Вас адрес на доставка се визуализира в хода на подаване на Вашата поръчка и ще бъде добавена от нашата система към общата дължима от Вас сума преди финализирането на поръчката.

3. При предварително заплащане през друга система или превод по банкова сметка,  Вие се задължавате да заплатите всички такси върху цената на съответния поръчан от Вас продукт, начислени от страна на банковите институции или други системи, използвани за плащане на продукти.

4. Ако плащате чрез конвертиране от друга валута всички разходи или загуби, свързани с конвертирането на валутите са за Ваша сметка.

 

ІV. ПОРЪЧКА. ДОГОВОР

1. Молим, да имате предвид изискванията по раздел VІ, т. 1 на Общите ни условия относно плащане с наложен платеж.

2. Поръчки за доставка на обувки, дрехи и аксесоари в нашия Магазин можете да правите 7 дни в седмицата като поръчки, направени в събота, неделя или по време на официални празници се генерират от системата като подадени в първия следващ работен ден. Поръчаният от Вас продукт ще Ви бъде доставен в работен ден. В събота доставката се извършва само до офис на „СПИДИ“.

3. Не е необходима предварителна регистрация (създаване на профил),за да бъде направена поръчка в нашия Магазин. Можете на направите поръчка и като Гост. Регистрацията (създаването на профил) ви позволяват да пазарувате по-бързо, тъй като няма да е необходимо да въвеждате данните си всеки път, ще бъдете осведомени за статуса на Вашата поръчка и ще може да проследявате вече направени поръчки, а и ще имате достъп до предишни Ваши поръчки.  

4. За да направите своята поръчка е необходимо да изберете поне един вид продукт от предлаганите в Магазина ни обувки, дрехи и аксесоари и да го добавите в количката с натискане на бутона. Преди това, разбира се трябва да детайлизирате като изберете: размер, а там, където е приложимо - и цвят на продукта, както и конкретно количество от продукта, което желаете да поръчате. След това преминавате към стъпките, в които следва да въведете Вашите данни, включително и за издаване на фактура – име и фамилия, валиден e-mail-адрес и телефон, Ваш адрес; име, адрес на фирма и ЕИК. Тук можете да създадете профил (да направите регистрация) в нашия Магазин, да изберете да пазарувате и плащате като Гост или да влезете във вече съществуваш Ваш профил. Следва да въведете и исканите данни за адрес на доставка, както и да изберете начин на доставка: стандартна или експресна доставка, разяснени и по-долу в раздел V на настоящите Общи условия. Посочете избрания от Вас начин на плащане от предложените в Магазина ни опции в стъпка „Изберете как да платите“. Преди да приключите поръчката към формираната до момента стойност на поръчката ще бъде калкулирана и цената за доставка в зависимост от направения от Вас избор на стандартна или на експресна доставка. Непосредствено преди приключване на поръчката, трябва да изразите Вашето съгласие и приемане на нашите Общи условия, както и, че сте запознат и приемате условията на Известието ни за защита на данните и Вътрешните ни правила (политика) за защита на данните, което ще намерите в нашия Магазин. Вашата поръчка се заявява до нашия Магазин чрез натискане на бутон „Поръчвам и Плащам“ като последна стъпка.

5. При успешно направена поръчка, ще получите:

5.1. номер на поръчка. Ако по някаква причина не получавате номер на Вашата поръчка, моля, направете поръчката отново или се свържете с нас на телефон 0878829888, както и на: office@elbat.bg;

5.2. потвърждение на поръчката от наша страна с всички данни от нея чрез електронно писмо на посочения от Вас имейл адрес. Това потвърждение не представлява приемане на поръчката, а само Ви уведомява, че Вашата поръчка е достигнала до нас.

6. Договорът за покупко-продажба от разстояние между „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД и Вас като наш клиент и купувач се счита за сключен в момента на потвърждаване от страна на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД, че поръчания продукт е изпратен, за което ще изпратим е-mail до Вас.

7. Ние ще се свържем по телефон с Вас ако е необходима допълнителна информация или уточнение относно поръчката.

8. В нашия Магазин са показани всички актуални към момента на разглеждане наши предложения, но въпреки това е възможно с оглед динамиката на продажбите някои продукти, посочени като налични в сайта ни, към момента на подаване на поръчката, да са вече изчерпани и да не могат да бъдат поръчани или доставени от нас. В такъв случай, ще се свържем с Вас, за да Ви предложим друг актуален и най-близък до желания от Вас продукт за замяна или за отказ на поръчката. В случай, че вече сте извършили плащане, ще възстановим получените от Вас суми.

9.Вие, нашите Клиенти – Ползватели на Магазин http://www.botticelli.bg се съгласявате, че всички изявления между Вас и „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба (поръчка, доставка, плащане и др.) могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги и чл. 11 от Закона за електронната търговия. Съгласие в същия смисъл дава и „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД.

 

V. ДОСТАВКА

1. За доставка ние използваме куриерските услуги на фирма „Спиди“. Доставката на всички наши продукти се извършва на територията на Р България. За доставка извън територията на Р България следва да отправите предварително запитване до нас, за да проверим възможностите и за да Ви предоставим цена за доставка, при възможност тя да бъде осъществена.

2. За всички доставки на поръчки Вие дължите цена за доставката. Тази цена за доставка ще бъде посочена и добавена от нашата система към общата дължима от Вас сума преди финализирането на поръчката.

3. Нашият Магазин предлага два вида доставки за територията на Р България – стандартна доставка и експресна доставка.

3.1. Стандартната доставка ще бъде доставена от 3 (три) до 5 (пет) работни дни от подаване на Вашата поръчка в нашия Магазин, в случай, че поръчката е направена в работен ден. Цената за стандартна доставка е 7.00 лева.

3.2. Експресната доставка щебъде доставена от 2 (два) до 3 (три) работни дни от подаване на Вашата поръчка в нашия Магазин, в случай, че поръчката е направена в работен ден. Цената за експресна доставка е 20.00 лева.

4. Поръчки, направени в събота, неделя или по време на официални празници се генерират от системата като подадени в първия следващ работен ден.

5. Доставките се извършват всеки работен ден. В събота доставката се извършва само до офис на „СПИДИ“. Може да видите график на страницата на куриерска фирма „СПИДИ“ за обслужване на населените места на територията на Р България.

6. При успешно направена поръчка, същата ще бъде обработена от нас, а Вие ще получите Вашата пратка, след потвърждение от нас за изпращането й.

7. Доставката би могла да отнеме повече време при лоши климатични условия, логистични забавяния на куриера или куриерските фирми и др. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД не гарантира точността на доставките при грешно посочени данни за доставка от страна на получателя - невярна, неточна или непълна информация, или невъзможност на куриера да се срещне с получателя, както и при незаплащане на общата стойност на поръчката.

8. Условията за доставка са обусловени от условията на куриера/куриерската фирма, с която работим.  

9. При получаване всеки получател подписва бланка за доставка, посочва се също така дата и час на получаване на пратката. Не предлагаме преглед и проба, така, че Молим, да имате предвид, че следва първо да заплатите общата стойност на доставената Ви поръчка.   

10. При невъзможност за доставка (получателят не се намира на посочения адрес или не отговаря на обажданията на куриера),пратката може да бъде доставена на трето лице, което според обстоятелствата и в зависимост от мястото, посочено за доставка, би могло да я получи – например роднина или намиращо се на адреса лице, колега и др. Посочените възможности за получаване на пратката (от колега, роднина и др.),т.е. извън личното й получаване от лицето-получател, ще бъдат използвани, разбира се, доколкото лицето, получаващо поръчания от Вас продукт, желае да го получи и да извърши заплащане на общата дължима по поръчката сума, освен ако плащането не е вече извършено.  

11. При невъзможност да бъде използвана някоя от изброените по-горе в т. 10 опции ние ще сторим необходимото отново да се свържем с Вас, за да изпълним доставката в съответствие с Вашата поръчка в интервала от 24 часа, а Вие ще трябва да поемете изцяло за Ваша сметка и разходите за повторното посещение (освен тези за доставка).

 

VІ. ПЛАЩАНЕ

Възможни са следните начини за плащане на продукти в Магазин http://www.botticelli.bg:

1. Плащане с наложен платеж - този начин на плащане се прилага само за поръчки, за които са изпълнени едновременно следните условия: поръчката е на обща стойност до 1 000.00 лв. (хиляда лева) с включена и цена за доставка до посочен адрес, и доставката на поръчката е на територията на Р България. Плащате на куриера/куриерската фирма при получаване на поръчката. Моля незабавно да се свържете с нас, при констатирано несъответствие между потвърдената сума на поръчка и стойността на наложения платеж. В случай, че поръчката е на обща стойност над 1 000.00 лв. или доставката й е извън територията на Р България, Вие трябва да изберете някой от другите, предлагани в Магазина ни начини на плащане.

2. Онлайн плащане чрез платформата на „Банка ДСК“ ЕАД (виртуален ПОС): плащате предидоставката на Вашата поръчка. Приемат се следните дебитни/кредитни карти: Maestro, Visa International, Visa Electron и MasterCard. Ако сте потребители на услугата ДСК директ също можете да извършите разплащане чрез виртуалния ПОС на „Банка ДСК“ ЕАД като попълните електронно платежно нареждане. В нашия Магазин ще видите интерфейс, управляван от „Банка ДСК“ ЕАД за въвеждане на Вашите клиентски данни, конкретно посочени, с връзка към сървъра на Банката. Докато Вие въвеждате детайлите на своята карта на платежната страница на Банката, по време на плащане, по време на процеса на проверка за автентичност, екипът на нашия Магазин няма достъп до съдържанието на поверителни данни, обменящи се между картодържателя и „Банка ДСК“ ЕАД, независимо от това, че сделката се осъществява в интернет страницата на Магазина ни. Сигурността на онлайн-плащането чрез виртуалния ПОС на „Банка ДСК“ ЕАД е осигурено от използвания от Банката протокол за сигурност „3-D Secure” (Интернет протокол за верификация на данни),който се прилага от двете най-големи картови организации за онлайн транзакции, под две брандови имена – „Verified by Visa” и „MasterCard SecureCode”.

3.  Плащане с банков превод: чрез този начин на плащане също преди доставката като е желателно да изпратите копие от платежния документ на нашия e-mail-адрес: violetta@elbat.bg.

4. При плащане посредством начините на плащане по т. 2 или т. 3, описани по-горе, поръчката ще бъде приета и обработена в нашия Магазин след извършено плащане, за което ще бъдете уведомени на посочения от Вас електронен (e-mail) адрес.

5. Във всеки от изброените по-горе начини на плащане „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД се задължава да Ви прехвърли собствеността и фактическата власт на закупения продукт след получаването на неговата покупна цена.

 

VІІ. ЛИЧНИ ДАННИ И РАБОТА СЪС САЙТА http://www.botticelli.bg

1. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД обработва законосъобразно и добросъвестно предоставените от Вас данни в хода на подаване на Вашата поръчка, упоменати в р. ІV по-горе, както и тези, които нашият екип може да получи при връзка с Вас. Моля, запознайте се с нашите Вътрешни правила (политика) за защита на данните и Известие за защита на данните.

2. Ние, от http://www.botticelli.bg правим всичко възможно Магазинът ни да работи с необходимата степен на оперативност и на най-високо ниво. Екипът ни обаче не носи отговорност за непредоставяне на достъп до Магазина, както и за необработването или несвоевременното обработване на поръчки, при настъпване на обстоятелства извън нашия контрол - случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет и др. Не гарантираме, също така и че достъпът до Магазина ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята ни.

3. Винаги може да споделите чрез телефонно обаждане на  0878829888 Вашите впечатления при работата Ви с нашия Магазин, за което, тъй като активно спомагате за усъвършенстване на работата и услугите ни, ще Ви бъдем изключително благодарни.

 

VІІІ. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. ВРЪЩАНЕ. РЕКЛАМАЦИИ

1. Ние предоставяме на Вас - нашите клиенти, в случай, че имате едновременно с това и качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите, правото да се откажете от договора за покупко-продажба на поръчания от нашия Магазин продукт и да г0 върнете в 14-дневен срок от получаването му, ако са изпълнени следните условия: продуктът трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския му вид и е придружен с всички документи, които са получени заедно с продукта.

2. В срок до 14 (четиринадесет) дни от Вашето уведомление за отказ от договора „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД ще възстанови чрез същото платежно средство, като това, използвано от Вас при първоначалната трансакция (освен ако Вие изрично не се съгласите за друг начин на възстановяване) заплатената от Вас цена за върнатия продукт, с изключение на допълнителни разходи за доставка. Разходите по обратно връщане на продукта, от чиято поръчка се отказвате, са за Ваша сметка.

3. Имаме право да отложим възстановяването на плащанията по т. 2 до получаване на подлежащия на връщане продукт обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно същия, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.

4. Очакваме да изпратите или да върнете обратно продукта на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД на следния адрес: Република България, гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методии” № 118-120, ет. 3, ап. (офис) 7 без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор.

5. Вие носите отговорност само за намалената стойност на върнатия продукт, причинена от изпробването му, различно от необходимото за да се установи естеството, характеристиките и доброто му функциониране.

6. От тук може да изтеглите стандартен формуляр за отказ от направена от Вас поръчка на продукти от нашия Магазин при условията, посочени по-горе. (линк към формуляра)

7. При констатирано явно несъответствие между получените и поръчани продукти по наша вина, разходите за връщането на несъответстващия продукт, както и разходите за замяната му, са изцяло за наша сметка.

8. Вие имате право, в случай, че сте потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, да предявите рекламация на закупен от нашия Магазин продукт при несъответствието му с договора за покупко-продажба като поискате: ремонт на продукта или замяната му с нов, освен ако това е невъзможно или избраният от Вас начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. Съгласно чл. 112, ал. 2 от Закона за защита на потребителите даден начин за обезщетяване на потребителя се смята за непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; значимостта на несъответствието; възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

9. Когато продуктът, закупен от нашия Магазин не съотвества на договора за покупко-продажба, Ние ще го приведем в съответствие с договора като го поправим или заменим с нов съгласно условията по т. 8 по-горе от този раздел. Ние следва да сторим това в срок от един месец, считано от предявяването на рекламацията от Вас.

10. В случай, че в срок от един месец от предявяване на рекламацията ние не сме отстранили несъответствието на продукта с договора за продажба, Вие имате право да развали договора и да искате Ви бъде възстановена заплатената покупна стойност или да искате намаляване на цената на продукта.

11. Вие не може да претендирате за разваляне на договора, ако несъответствието с договора за покупко-продажба е незначително.

12. Вие може да упражните правото си на рекламация по т. 8 – т. 11 от настоящия раздел в сроковете, предвидени в Закона за защита на потребителите.

13. Законовата гаранция, рамкирана по-горе в т. 8 – т. 12 не важи в случай на неправилно използване на закупения продукт, или неправилното му съхранение и/или подръжка, както и при опит за поправка от Ваша страна или от друго неоправомощено лице. Рекламации, причинени от действия или бездействия на клиента няма да бъдат разглеждани и „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД не носи никаква отговорност за тях.

14. Разпоредбите на настоящия раздел, извън случаите по т. 7 от същия, се прилагат само към клиенти – потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.  

15. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД може да откаже направена и потвърдена вече поръчка при възникване на форсмажорни обстоятелства, включително при затруднена доставка, липса на избраните продукти и други. Вие ще бъдете задължително уведомени за това.  

 

ІХ. ПРАВА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

Възпроизвеждането на съдържанието на http://www.botticelli.bg може да бъде извършвано само с изричното писмено съгласие на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД за всеки конкретен случай. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД си запазва правото да променя по всяко време всяка част от сайта http://www.botticelli.bg, включително неговото съдържание и външен изглед, цени, информация за продукти, условия за изпращане и доставка и други.

 

Х. КОНТАКТИ

1. Всички Ваши въпроси, отнасящи се до продукти, публикувани в сайта http://www.botticelli.bg, както и такива, свързани с настоящите Общи условия, може да отправяте на нашия електорен адрес: office@elbat.bg или по телефон в работни дни от 10.00 ч. до 17.00 ч.

2. Адреси за контакт с надзорни органи:

- Комисия за защита на личните данни

 Адрес: гр. София, ул. "Иван Евстатиев Гешов" № 15,

тел.: (02) 940 20 46 факс: (02) 940 36 40

Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg

Уеб сайт: www.cpdp.bg

- Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,

тел.: 02 / 980 25 24 факс: 02 / 988 42 18, гореща линия: 0700 111 22

Уеб сайт: www.kzp.bg

-                Признатият от Министъра на икономиката орган за алтернативно решаване на спорове между потребители и търговци на територията на Република България в обхвата на дейността, която осъществяваме в Магазина ни, е:

Обща Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите със седалище гр. София и район на действие територията на София, Софийска област, област Кюстендил и област Перник.

Адрес: гр. София 1000, пл. Славейков № 4А, тел. 02/ 9330 517, интернет страница www.kzp.bg ; e-mail: adr.sofia@kzp.bg

 

ХІ. РАЗРЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

Ние имаме задължение съгласно действащото законодателство, да поставим електронна връзка към платформата за онлайн разрешаване на спорове, която може да бъде използвана за извънсъдебно уреждане на възникнали спорове. Платформата е изградена и се администрира от Европейската комисия. Европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове може да видите тук: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

ХІІ. ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

1. Настоящите Общите условия могат да бъдат променяни/заменяни едностранно от „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД, като след извършване на промените дружеството ни се задължава да уведоми всички Вас – Потребителите на Магазина чрез изпращане на електронната Ви поща и/или публикуване в нашия сайт на видно място съобщение за наличието на промяна/замяна.

2. Промените/замяната в/на Общите условия имат сила за страните по вече сключени договори за покупко-продажба само ако задълженията на някоя от страните по договора не са вече изпълнени изцяло към момента на промяната/замяната в/на Общите условия, както и ако купувачът в срок до 5 (пет) дни от уведомлението му за промени/замяна не извести писмено продавача, че отхвърля промените/замяната на Общите условия.

 

XIІІ. ДРУГИ УСЛОВИЯ

1. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези Общи условия няма да доведе до тяхната недействителност като цяло, нито още по-малко пък - на сключените въз основа на Общите условия договори за покупко-продажба.

2.За неуредените в този договор въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на настоящите общи условия и договорите, сключвани въз основа на тях, се прилага законодателството на Република България.

3.Всички спорове между страните по тези общи условия ще бъдат разрешавани от компетентния съд.

4.Последна актуализациянанастоящите Общи условия: 09.08.2019 г.


Уважаеми клиенти, предоставяме на Вашето внимание Общите условия на сайт http://www.botticelli.bg:

 

І. ПРЕДМЕТ

Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД, ЕИК 175429694, титуляр на сайта http://www.botticelli.bg (наричан по-долу за краткост „Магазин/Магазина“) и неговите потребители (Вие, нашите Клиенти). С подаване на поръчка в онлайн Магазина Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате настоящите Общи условия.

                                               

ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА

1. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД е дружество, регистрирано съгласно Търговския закон на Р България, със седалище и адрес на управление – Република България, гр. Долна баня, област София, община Долна баня, м. „Съръмеше”, кв. 121, вписано в търговския регистър при Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието на Република България с ЕИК 175429694, идент. № по ДДС BG175429694.

2. Адресът на упражняване на дейността на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД е: гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методии” № 118-120, ет. 3, ап. (офис) 7.

3. Данни за кореспонденция с нас: Република България, гр. Долна баня, област София, община Долна баня, м. „Съръмеше”, кв. 121, тел.: 0878829888, електронна поща: office@elbat.bg.

4. Вие можете да изпращате евентуални жалби на адреса ни, посочен в т. 3 от настоящия раздел.



ІІІ. ЦЕНИ – ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ  

1. При поръчка на продукти от „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД (обувки, дрехи и аксесоари),показани на сайта http://www.botticelli.bg, Вие се задължавате да заплатите на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД цената на съответния продукт, посочена за същия този продукт в нашия Магазин. Цените на продуктите, посочени в Магазина http://www.botticelli.bg, не включват цената за доставка до заявеният от Вас адрес.

2. Всички цени, посочени в Магазина http://www.botticelli.bg са в български лева (BGN) и са с включен ДДС. Цените могат да бъдат преизчислени и в евро (EUR),отново с включен ДДС, при избрана от Вас такава опция, при курс: 1.90 лв.=1 EUR. Стойността на доставката до избрания от Вас адрес на доставка се визуализира в хода на подаване на Вашата поръчка и ще бъде добавена от нашата система към общата дължима от Вас сума преди финализирането на поръчката.

3. При предварително заплащане през друга система или превод по банкова сметка,  Вие се задължавате да заплатите всички такси върху цената на съответния поръчан от Вас продукт, начислени от страна на банковите институции или други системи, използвани за плащане на продукти.

4. Ако плащате чрез конвертиране от друга валута всички разходи или загуби, свързани с конвертирането на валутите са за Ваша сметка.

 

ІV. ПОРЪЧКА. ДОГОВОР

1. Молим, да имате предвид изискванията по раздел VІ, т. 1 на Общите ни условия относно плащане с наложен платеж.

2. Поръчки за доставка на обувки, дрехи и аксесоари в нашия Магазин можете да правите 7 дни в седмицата като поръчки, направени в събота, неделя или по време на официални празници се генерират от системата като подадени в първия следващ работен ден. Поръчаният от Вас продукт ще Ви бъде доставен в работен ден. В събота доставката се извършва само до офис на „СПИДИ“.

3. Не е необходима предварителна регистрация (създаване на профил),за да бъде направена поръчка в нашия Магазин. Можете на направите поръчка и като Гост. Регистрацията (създаването на профил) ви позволяват да пазарувате по-бързо, тъй като няма да е необходимо да въвеждате данните си всеки път, ще бъдете осведомени за статуса на Вашата поръчка и ще може да проследявате вече направени поръчки, а и ще имате достъп до предишни Ваши поръчки.  

4. За да направите своята поръчка е необходимо да изберете поне един вид продукт от предлаганите в Магазина ни обувки, дрехи и аксесоари и да го добавите в количката с натискане на бутона. Преди това, разбира се трябва да детайлизирате като изберете: размер, а там, където е приложимо - и цвят на продукта, както и конкретно количество от продукта, което желаете да поръчате. След това преминавате към стъпките, в които следва да въведете Вашите данни, включително и за издаване на фактура – име и фамилия, валиден e-mail-адрес и телефон, Ваш адрес; име, адрес на фирма и ЕИК. Тук можете да създадете профил (да направите регистрация) в нашия Магазин, да изберете да пазарувате и плащате като Гост или да влезете във вече съществуваш Ваш профил. Следва да въведете и исканите данни за адрес на доставка, както и да изберете начин на доставка: стандартна или експресна доставка, разяснени и по-долу в раздел V на настоящите Общи условия. Посочете избрания от Вас начин на плащане от предложените в Магазина ни опции в стъпка „Изберете как да платите“. Преди да приключите поръчката към формираната до момента стойност на поръчката ще бъде калкулирана и цената за доставка в зависимост от направения от Вас избор на стандартна или на експресна доставка. Непосредствено преди приключване на поръчката, трябва да изразите Вашето съгласие и приемане на нашите Общи условия, както и, че сте запознат и приемате условията на Известието ни за защита на данните и Вътрешните ни правила (политика) за защита на данните, което ще намерите в нашия Магазин. Вашата поръчка се заявява до нашия Магазин чрез натискане на бутон „Поръчвам и Плащам“ като последна стъпка.

5. При успешно направена поръчка, ще получите:

5.1. номер на поръчка. Ако по някаква причина не получавате номер на Вашата поръчка, моля, направете поръчката отново или се свържете с нас на телефон 0878829888, както и на: office@elbat.bg;

5.2. потвърждение на поръчката от наша страна с всички данни от нея чрез електронно писмо на посочения от Вас имейл адрес. Това потвърждение не представлява приемане на поръчката, а само Ви уведомява, че Вашата поръчка е достигнала до нас.

6. Договорът за покупко-продажба от разстояние между „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД и Вас като наш клиент и купувач се счита за сключен в момента на потвърждаване от страна на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД, че поръчания продукт е изпратен, за което ще изпратим е-mail до Вас.

7. Ние ще се свържем по телефон с Вас ако е необходима допълнителна информация или уточнение относно поръчката.

8. В нашия Магазин са показани всички актуални към момента на разглеждане наши предложения, но въпреки това е възможно с оглед динамиката на продажбите някои продукти, посочени като налични в сайта ни, към момента на подаване на поръчката, да са вече изчерпани и да не могат да бъдат поръчани или доставени от нас. В такъв случай, ще се свържем с Вас, за да Ви предложим друг актуален и най-близък до желания от Вас продукт за замяна или за отказ на поръчката. В случай, че вече сте извършили плащане, ще възстановим получените от Вас суми.

9.Вие, нашите Клиенти – Ползватели на Магазин http://www.botticelli.bg се съгласявате, че всички изявления между Вас и „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба (поръчка, доставка, плащане и др.) могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги и чл. 11 от Закона за електронната търговия. Съгласие в същия смисъл дава и „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД.

 

V. ДОСТАВКА

1. За доставка ние използваме куриерските услуги на фирма „Спиди“. Доставката на всички наши продукти се извършва на територията на Р България. За доставка извън територията на Р България следва да отправите предварително запитване до нас, за да проверим възможностите и за да Ви предоставим цена за доставка, при възможност тя да бъде осъществена.

2. За всички доставки на поръчки Вие дължите цена за доставката. Тази цена за доставка ще бъде посочена и добавена от нашата система към общата дължима от Вас сума преди финализирането на поръчката.

3. Нашият Магазин предлага два вида доставки за територията на Р България – стандартна доставка и експресна доставка.

3.1. Стандартната доставка ще бъде доставена от 3 (три) до 5 (пет) работни дни от подаване на Вашата поръчка в нашия Магазин, в случай, че поръчката е направена в работен ден. Цената за стандартна доставка е 7.00 лева.

3.2. Експресната доставка щебъде доставена от 2 (два) до 3 (три) работни дни от подаване на Вашата поръчка в нашия Магазин, в случай, че поръчката е направена в работен ден. Цената за експресна доставка е 20.00 лева.

4. Поръчки, направени в събота, неделя или по време на официални празници се генерират от системата като подадени в първия следващ работен ден.

5. Доставките се извършват всеки работен ден. В събота доставката се извършва само до офис на „СПИДИ“. Може да видите график на страницата на куриерска фирма „СПИДИ“ за обслужване на населените места на територията на Р България.

6. При успешно направена поръчка, същата ще бъде обработена от нас, а Вие ще получите Вашата пратка, след потвърждение от нас за изпращането й.

7. Доставката би могла да отнеме повече време при лоши климатични условия, логистични забавяния на куриера или куриерските фирми и др. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД не гарантира точността на доставките при грешно посочени данни за доставка от страна на получателя - невярна, неточна или непълна информация, или невъзможност на куриера да се срещне с получателя, както и при незаплащане на общата стойност на поръчката.

8. Условията за доставка са обусловени от условията на куриера/куриерската фирма, с която работим.  

9. При получаване всеки получател подписва бланка за доставка, посочва се също така дата и час на получаване на пратката. Не предлагаме преглед и проба, така, че Молим, да имате предвид, че следва първо да заплатите общата стойност на доставената Ви поръчка.   

10. При невъзможност за доставка (получателят не се намира на посочения адрес или не отговаря на обажданията на куриера),пратката може да бъде доставена на трето лице, което според обстоятелствата и в зависимост от мястото, посочено за доставка, би могло да я получи – например роднина или намиращо се на адреса лице, колега и др. Посочените възможности за получаване на пратката (от колега, роднина и др.),т.е. извън личното й получаване от лицето-получател, ще бъдат използвани, разбира се, доколкото лицето, получаващо поръчания от Вас продукт, желае да го получи и да извърши заплащане на общата дължима по поръчката сума, освен ако плащането не е вече извършено.  

11. При невъзможност да бъде използвана някоя от изброените по-горе в т. 10 опции ние ще сторим необходимото отново да се свържем с Вас, за да изпълним доставката в съответствие с Вашата поръчка в интервала от 24 часа, а Вие ще трябва да поемете изцяло за Ваша сметка и разходите за повторното посещение (освен тези за доставка).

 

VІ. ПЛАЩАНЕ

Възможни са следните начини за плащане на продукти в Магазин http://www.botticelli.bg:

1. Плащане с наложен платеж - този начин на плащане се прилага само за поръчки, за които са изпълнени едновременно следните условия: поръчката е на обща стойност до 1 000.00 лв. (хиляда лева) с включена и цена за доставка до посочен адрес, и доставката на поръчката е на територията на Р България. Плащате на куриера/куриерската фирма при получаване на поръчката. Моля незабавно да се свържете с нас, при констатирано несъответствие между потвърдената сума на поръчка и стойността на наложения платеж. В случай, че поръчката е на обща стойност над 1 000.00 лв. или доставката й е извън територията на Р България, Вие трябва да изберете някой от другите, предлагани в Магазина ни начини на плащане.

2. Онлайн плащане чрез платформата на „Банка ДСК“ ЕАД (виртуален ПОС): плащате предидоставката на Вашата поръчка. Приемат се следните дебитни/кредитни карти: Maestro, Visa International, Visa Electron и MasterCard. Ако сте потребители на услугата ДСК директ също можете да извършите разплащане чрез виртуалния ПОС на „Банка ДСК“ ЕАД като попълните електронно платежно нареждане. В нашия Магазин ще видите интерфейс, управляван от „Банка ДСК“ ЕАД за въвеждане на Вашите клиентски данни, конкретно посочени, с връзка към сървъра на Банката. Докато Вие въвеждате детайлите на своята карта на платежната страница на Банката, по време на плащане, по време на процеса на проверка за автентичност, екипът на нашия Магазин няма достъп до съдържанието на поверителни данни, обменящи се между картодържателя и „Банка ДСК“ ЕАД, независимо от това, че сделката се осъществява в интернет страницата на Магазина ни. Сигурността на онлайн-плащането чрез виртуалния ПОС на „Банка ДСК“ ЕАД е осигурено от използвания от Банката протокол за сигурност „3-D Secure” (Интернет протокол за верификация на данни),който се прилага от двете най-големи картови организации за онлайн транзакции, под две брандови имена – „Verified by Visa” и „MasterCard SecureCode”.

3.  Плащане с банков превод: чрез този начин на плащане също преди доставката като е желателно да изпратите копие от платежния документ на нашия e-mail-адрес: violetta@elbat.bg.

4. При плащане посредством начините на плащане по т. 2 или т. 3, описани по-горе, поръчката ще бъде приета и обработена в нашия Магазин след извършено плащане, за което ще бъдете уведомени на посочения от Вас електронен (e-mail) адрес.

5. Във всеки от изброените по-горе начини на плащане „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД се задължава да Ви прехвърли собствеността и фактическата власт на закупения продукт след получаването на неговата покупна цена.

 

VІІ. ЛИЧНИ ДАННИ И РАБОТА СЪС САЙТА http://www.botticelli.bg

1. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД обработва законосъобразно и добросъвестно предоставените от Вас данни в хода на подаване на Вашата поръчка, упоменати в р. ІV по-горе, както и тези, които нашият екип може да получи при връзка с Вас. Моля, запознайте се с нашите Вътрешни правила (политика) за защита на данните и Известие за защита на данните.

2. Ние, от http://www.botticelli.bg правим всичко възможно Магазинът ни да работи с необходимата степен на оперативност и на най-високо ниво. Екипът ни обаче не носи отговорност за непредоставяне на достъп до Магазина, както и за необработването или несвоевременното обработване на поръчки, при настъпване на обстоятелства извън нашия контрол - случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет и др. Не гарантираме, също така и че достъпът до Магазина ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята ни.

3. Винаги може да споделите чрез телефонно обаждане на  0878829888 Вашите впечатления при работата Ви с нашия Магазин, за което, тъй като активно спомагате за усъвършенстване на работата и услугите ни, ще Ви бъдем изключително благодарни.

 

VІІІ. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. ВРЪЩАНЕ. РЕКЛАМАЦИИ

1. Ние предоставяме на Вас - нашите клиенти, в случай, че имате едновременно с това и качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите, правото да се откажете от договора за покупко-продажба на поръчания от нашия Магазин продукт и да г0 върнете в 14-дневен срок от получаването му, ако са изпълнени следните условия: продуктът трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския му вид и е придружен с всички документи, които са получени заедно с продукта.

2. В срок до 14 (четиринадесет) дни от Вашето уведомление за отказ от договора „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД ще възстанови чрез същото платежно средство, като това, използвано от Вас при първоначалната трансакция (освен ако Вие изрично не се съгласите за друг начин на възстановяване) заплатената от Вас цена за върнатия продукт, с изключение на допълнителни разходи за доставка. Разходите по обратно връщане на продукта, от чиято поръчка се отказвате, са за Ваша сметка.

3. Имаме право да отложим възстановяването на плащанията по т. 2 до получаване на подлежащия на връщане продукт обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно същия, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.

4. Очакваме да изпратите или да върнете обратно продукта на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД на следния адрес: Република България, гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методии” № 118-120, ет. 3, ап. (офис) 7 без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор.

5. Вие носите отговорност само за намалената стойност на върнатия продукт, причинена от изпробването му, различно от необходимото за да се установи естеството, характеристиките и доброто му функциониране.

6. От тук може да изтеглите стандартен формуляр за отказ от направена от Вас поръчка на продукти от нашия Магазин при условията, посочени по-горе. (линк към формуляра)

7. При констатирано явно несъответствие между получените и поръчани продукти по наша вина, разходите за връщането на несъответстващия продукт, както и разходите за замяната му, са изцяло за наша сметка.

8. Вие имате право, в случай, че сте потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, да предявите рекламация на закупен от нашия Магазин продукт при несъответствието му с договора за покупко-продажба като поискате: ремонт на продукта или замяната му с нов, освен ако това е невъзможно или избраният от Вас начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. Съгласно чл. 112, ал. 2 от Закона за защита на потребителите даден начин за обезщетяване на потребителя се смята за непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; значимостта на несъответствието; възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

9. Когато продуктът, закупен от нашия Магазин не съотвества на договора за покупко-продажба, Ние ще го приведем в съответствие с договора като го поправим или заменим с нов съгласно условията по т. 8 по-горе от този раздел. Ние следва да сторим това в срок от един месец, считано от предявяването на рекламацията от Вас.

10. В случай, че в срок от един месец от предявяване на рекламацията ние не сме отстранили несъответствието на продукта с договора за продажба, Вие имате право да развали договора и да искате Ви бъде възстановена заплатената покупна стойност или да искате намаляване на цената на продукта.

11. Вие не може да претендирате за разваляне на договора, ако несъответствието с договора за покупко-продажба е незначително.

12. Вие може да упражните правото си на рекламация по т. 8 – т. 11 от настоящия раздел в сроковете, предвидени в Закона за защита на потребителите.

13. Законовата гаранция, рамкирана по-горе в т. 8 – т. 12 не важи в случай на неправилно използване на закупения продукт, или неправилното му съхранение и/или подръжка, както и при опит за поправка от Ваша страна или от друго неоправомощено лице. Рекламации, причинени от действия или бездействия на клиента няма да бъдат разглеждани и „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД не носи никаква отговорност за тях.

14. Разпоредбите на настоящия раздел, извън случаите по т. 7 от същия, се прилагат само към клиенти – потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.  

15. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД може да откаже направена и потвърдена вече поръчка при възникване на форсмажорни обстоятелства, включително при затруднена доставка, липса на избраните продукти и други. Вие ще бъдете задължително уведомени за това.  

 

ІХ. ПРАВА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

Възпроизвеждането на съдържанието на http://www.botticelli.bg може да бъде извършвано само с изричното писмено съгласие на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД за всеки конкретен случай. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД си запазва правото да променя по всяко време всяка част от сайта http://www.botticelli.bg, включително неговото съдържание и външен изглед, цени, информация за продукти, условия за изпращане и доставка и други.

 

Х. КОНТАКТИ

1. Всички Ваши въпроси, отнасящи се до продукти, публикувани в сайта http://www.botticelli.bg, както и такива, свързани с настоящите Общи условия, може да отправяте на нашия електорен адрес: office@elbat.bg или по телефон в работни дни от 10.00 ч. до 17.00 ч.

2. Адреси за контакт с надзорни органи:

- Комисия за защита на личните данни

 Адрес: гр. София, ул. "Иван Евстатиев Гешов" № 15,

тел.: (02) 940 20 46 факс: (02) 940 36 40

Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg

Уеб сайт: www.cpdp.bg

- Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,

тел.: 02 / 980 25 24 факс: 02 / 988 42 18, гореща линия: 0700 111 22

Уеб сайт: www.kzp.bg

-                Признатият от Министъра на икономиката орган за алтернативно решаване на спорове между потребители и търговци на територията на Република България в обхвата на дейността, която осъществяваме в Магазина ни, е:

Обща Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите със седалище гр. София и район на действие територията на София, Софийска област, област Кюстендил и област Перник.

Адрес: гр. София 1000, пл. Славейков № 4А, тел. 02/ 9330 517, интернет страница www.kzp.bg ; e-mail: adr.sofia@kzp.bg

 

ХІ. РАЗРЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

Ние имаме задължение съгласно действащото законодателство, да поставим електронна връзка към платформата за онлайн разрешаване на спорове, която може да бъде използвана за извънсъдебно уреждане на възникнали спорове. Платформата е изградена и се администрира от Европейската комисия. Европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове може да видите тук: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

ХІІ. ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

1. Настоящите Общите условия могат да бъдат променяни/заменяни едностранно от „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД, като след извършване на промените дружеството ни се задължава да уведоми всички Вас – Потребителите на Магазина чрез изпращане на електронната Ви поща и/или публикуване в нашия сайт на видно място съобщение за наличието на промяна/замяна.

2. Промените/замяната в/на Общите условия имат сила за страните по вече сключени договори за покупко-продажба само ако задълженията на някоя от страните по договора не са вече изпълнени изцяло към момента на промяната/замяната в/на Общите условия, както и ако купувачът в срок до 5 (пет) дни от уведомлението му за промени/замяна не извести писмено продавача, че отхвърля промените/замяната на Общите условия.

 

XIІІ. ДРУГИ УСЛОВИЯ

1. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези Общи условия няма да доведе до тяхната недействителност като цяло, нито още по-малко пък - на сключените въз основа на Общите условия договори за покупко-продажба.

2.За неуредените в този договор въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на настоящите общи условия и договорите, сключвани въз основа на тях, се прилага законодателството на Република България.

3.Всички спорове между страните по тези общи условия ще бъдат разрешавани от компетентния съд.

4.Последна актуализациянанастоящите Общи условия: 09.08.2019 г.


Уважаеми клиенти, предоставяме на Вашето внимание Общите условия на сайт http://www.botticelli.bg:

 

І. ПРЕДМЕТ

Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД, ЕИК 175429694, титуляр на сайта http://www.botticelli.bg (наричан по-долу за краткост „Магазин/Магазина“) и неговите потребители (Вие, нашите Клиенти). С подаване на поръчка в онлайн Магазина Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате настоящите Общи условия.

                                               

ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА

1. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД е дружество, регистрирано съгласно Търговския закон на Р България, със седалище и адрес на управление – Република България, гр. Долна баня, област София, община Долна баня, м. „Съръмеше”, кв. 121, вписано в търговския регистър при Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието на Република България с ЕИК 175429694, идент. № по ДДС BG175429694.

2. Адресът на упражняване на дейността на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД е: гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методии” № 118-120, ет. 3, ап. (офис) 7.

3. Данни за кореспонденция с нас: Република България, гр. Долна баня, област София, община Долна баня, м. „Съръмеше”, кв. 121, тел.: 0878829888, електронна поща: office@elbat.bg.

4. Вие можете да изпращате евентуални жалби на адреса ни, посочен в т. 3 от настоящия раздел.



ІІІ. ЦЕНИ – ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ  

1. При поръчка на продукти от „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД (обувки, дрехи и аксесоари),показани на сайта http://www.botticelli.bg, Вие се задължавате да заплатите на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД цената на съответния продукт, посочена за същия този продукт в нашия Магазин. Цените на продуктите, посочени в Магазина http://www.botticelli.bg, не включват цената за доставка до заявеният от Вас адрес.

2. Всички цени, посочени в Магазина http://www.botticelli.bg са в български лева (BGN) и са с включен ДДС. Цените могат да бъдат преизчислени и в евро (EUR),отново с включен ДДС, при избрана от Вас такава опция, при курс: 1.90 лв.=1 EUR. Стойността на доставката до избрания от Вас адрес на доставка се визуализира в хода на подаване на Вашата поръчка и ще бъде добавена от нашата система към общата дължима от Вас сума преди финализирането на поръчката.

3. При предварително заплащане през друга система или превод по банкова сметка,  Вие се задължавате да заплатите всички такси върху цената на съответния поръчан от Вас продукт, начислени от страна на банковите институции или други системи, използвани за плащане на продукти.

4. Ако плащате чрез конвертиране от друга валута всички разходи или загуби, свързани с конвертирането на валутите са за Ваша сметка.

 

ІV. ПОРЪЧКА. ДОГОВОР

1. Молим, да имате предвид изискванията по раздел VІ, т. 1 на Общите ни условия относно плащане с наложен платеж.

2. Поръчки за доставка на обувки, дрехи и аксесоари в нашия Магазин можете да правите 7 дни в седмицата като поръчки, направени в събота, неделя или по време на официални празници се генерират от системата като подадени в първия следващ работен ден. Поръчаният от Вас продукт ще Ви бъде доставен в работен ден. В събота доставката се извършва само до офис на „СПИДИ“.

3. Не е необходима предварителна регистрация (създаване на профил),за да бъде направена поръчка в нашия Магазин. Можете на направите поръчка и като Гост. Регистрацията (създаването на профил) ви позволяват да пазарувате по-бързо, тъй като няма да е необходимо да въвеждате данните си всеки път, ще бъдете осведомени за статуса на Вашата поръчка и ще може да проследявате вече направени поръчки, а и ще имате достъп до предишни Ваши поръчки.  

4. За да направите своята поръчка е необходимо да изберете поне един вид продукт от предлаганите в Магазина ни обувки, дрехи и аксесоари и да го добавите в количката с натискане на бутона. Преди това, разбира се трябва да детайлизирате като изберете: размер, а там, където е приложимо - и цвят на продукта, както и конкретно количество от продукта, което желаете да поръчате. След това преминавате към стъпките, в които следва да въведете Вашите данни, включително и за издаване на фактура – име и фамилия, валиден e-mail-адрес и телефон, Ваш адрес; име, адрес на фирма и ЕИК. Тук можете да създадете профил (да направите регистрация) в нашия Магазин, да изберете да пазарувате и плащате като Гост или да влезете във вече съществуваш Ваш профил. Следва да въведете и исканите данни за адрес на доставка, както и да изберете начин на доставка: стандартна или експресна доставка, разяснени и по-долу в раздел V на настоящите Общи условия. Посочете избрания от Вас начин на плащане от предложените в Магазина ни опции в стъпка „Изберете как да платите“. Преди да приключите поръчката към формираната до момента стойност на поръчката ще бъде калкулирана и цената за доставка в зависимост от направения от Вас избор на стандартна или на експресна доставка. Непосредствено преди приключване на поръчката, трябва да изразите Вашето съгласие и приемане на нашите Общи условия, както и, че сте запознат и приемате условията на Известието ни за защита на данните и Вътрешните ни правила (политика) за защита на данните, което ще намерите в нашия Магазин. Вашата поръчка се заявява до нашия Магазин чрез натискане на бутон „Поръчвам и Плащам“ като последна стъпка.

5. При успешно направена поръчка, ще получите:

5.1. номер на поръчка. Ако по някаква причина не получавате номер на Вашата поръчка, моля, направете поръчката отново или се свържете с нас на телефон 0878829888, както и на: office@elbat.bg;

5.2. потвърждение на поръчката от наша страна с всички данни от нея чрез електронно писмо на посочения от Вас имейл адрес. Това потвърждение не представлява приемане на поръчката, а само Ви уведомява, че Вашата поръчка е достигнала до нас.

6. Договорът за покупко-продажба от разстояние между „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД и Вас като наш клиент и купувач се счита за сключен в момента на потвърждаване от страна на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД, че поръчания продукт е изпратен, за което ще изпратим е-mail до Вас.

7. Ние ще се свържем по телефон с Вас ако е необходима допълнителна информация или уточнение относно поръчката.

8. В нашия Магазин са показани всички актуални към момента на разглеждане наши предложения, но въпреки това е възможно с оглед динамиката на продажбите някои продукти, посочени като налични в сайта ни, към момента на подаване на поръчката, да са вече изчерпани и да не могат да бъдат поръчани или доставени от нас. В такъв случай, ще се свържем с Вас, за да Ви предложим друг актуален и най-близък до желания от Вас продукт за замяна или за отказ на поръчката. В случай, че вече сте извършили плащане, ще възстановим получените от Вас суми.

9.Вие, нашите Клиенти – Ползватели на Магазин http://www.botticelli.bg се съгласявате, че всички изявления между Вас и „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба (поръчка, доставка, плащане и др.) могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги и чл. 11 от Закона за електронната търговия. Съгласие в същия смисъл дава и „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД.

 

V. ДОСТАВКА

1. За доставка ние използваме куриерските услуги на фирма „Спиди“. Доставката на всички наши продукти се извършва на територията на Р България. За доставка извън територията на Р България следва да отправите предварително запитване до нас, за да проверим възможностите и за да Ви предоставим цена за доставка, при възможност тя да бъде осъществена.

2. За всички доставки на поръчки Вие дължите цена за доставката. Тази цена за доставка ще бъде посочена и добавена от нашата система към общата дължима от Вас сума преди финализирането на поръчката.

3. Нашият Магазин предлага два вида доставки за територията на Р България – стандартна доставка и експресна доставка.

3.1. Стандартната доставка ще бъде доставена от 3 (три) до 5 (пет) работни дни от подаване на Вашата поръчка в нашия Магазин, в случай, че поръчката е направена в работен ден. Цената за стандартна доставка е 7.00 лева.

3.2. Експресната доставка щебъде доставена от 2 (два) до 3 (три) работни дни от подаване на Вашата поръчка в нашия Магазин, в случай, че поръчката е направена в работен ден. Цената за експресна доставка е 20.00 лева.

4. Поръчки, направени в събота, неделя или по време на официални празници се генерират от системата като подадени в първия следващ работен ден.

5. Доставките се извършват всеки работен ден. В събота доставката се извършва само до офис на „СПИДИ“. Може да видите график на страницата на куриерска фирма „СПИДИ“ за обслужване на населените места на територията на Р България.

6. При успешно направена поръчка, същата ще бъде обработена от нас, а Вие ще получите Вашата пратка, след потвърждение от нас за изпращането й.

7. Доставката би могла да отнеме повече време при лоши климатични условия, логистични забавяния на куриера или куриерските фирми и др. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД не гарантира точността на доставките при грешно посочени данни за доставка от страна на получателя - невярна, неточна или непълна информация, или невъзможност на куриера да се срещне с получателя, както и при незаплащане на общата стойност на поръчката.

8. Условията за доставка са обусловени от условията на куриера/куриерската фирма, с която работим.  

9. При получаване всеки получател подписва бланка за доставка, посочва се също така дата и час на получаване на пратката. Не предлагаме преглед и проба, така, че Молим, да имате предвид, че следва първо да заплатите общата стойност на доставената Ви поръчка.   

10. При невъзможност за доставка (получателят не се намира на посочения адрес или не отговаря на обажданията на куриера),пратката може да бъде доставена на трето лице, което според обстоятелствата и в зависимост от мястото, посочено за доставка, би могло да я получи – например роднина или намиращо се на адреса лице, колега и др. Посочените възможности за получаване на пратката (от колега, роднина и др.),т.е. извън личното й получаване от лицето-получател, ще бъдат използвани, разбира се, доколкото лицето, получаващо поръчания от Вас продукт, желае да го получи и да извърши заплащане на общата дължима по поръчката сума, освен ако плащането не е вече извършено.  

11. При невъзможност да бъде използвана някоя от изброените по-горе в т. 10 опции ние ще сторим необходимото отново да се свържем с Вас, за да изпълним доставката в съответствие с Вашата поръчка в интервала от 24 часа, а Вие ще трябва да поемете изцяло за Ваша сметка и разходите за повторното посещение (освен тези за доставка).

 

VІ. ПЛАЩАНЕ

Възможни са следните начини за плащане на продукти в Магазин http://www.botticelli.bg:

1. Плащане с наложен платеж - този начин на плащане се прилага само за поръчки, за които са изпълнени едновременно следните условия: поръчката е на обща стойност до 1 000.00 лв. (хиляда лева) с включена и цена за доставка до посочен адрес, и доставката на поръчката е на територията на Р България. Плащате на куриера/куриерската фирма при получаване на поръчката. Моля незабавно да се свържете с нас, при констатирано несъответствие между потвърдената сума на поръчка и стойността на наложения платеж. В случай, че поръчката е на обща стойност над 1 000.00 лв. или доставката й е извън територията на Р България, Вие трябва да изберете някой от другите, предлагани в Магазина ни начини на плащане.

2. Онлайн плащане чрез платформата на „Банка ДСК“ ЕАД (виртуален ПОС): плащате предидоставката на Вашата поръчка. Приемат се следните дебитни/кредитни карти: Maestro, Visa International, Visa Electron и MasterCard. Ако сте потребители на услугата ДСК директ също можете да извършите разплащане чрез виртуалния ПОС на „Банка ДСК“ ЕАД като попълните електронно платежно нареждане. В нашия Магазин ще видите интерфейс, управляван от „Банка ДСК“ ЕАД за въвеждане на Вашите клиентски данни, конкретно посочени, с връзка към сървъра на Банката. Докато Вие въвеждате детайлите на своята карта на платежната страница на Банката, по време на плащане, по време на процеса на проверка за автентичност, екипът на нашия Магазин няма достъп до съдържанието на поверителни данни, обменящи се между картодържателя и „Банка ДСК“ ЕАД, независимо от това, че сделката се осъществява в интернет страницата на Магазина ни. Сигурността на онлайн-плащането чрез виртуалния ПОС на „Банка ДСК“ ЕАД е осигурено от използвания от Банката протокол за сигурност „3-D Secure” (Интернет протокол за верификация на данни),който се прилага от двете най-големи картови организации за онлайн транзакции, под две брандови имена – „Verified by Visa” и „MasterCard SecureCode”.

3.  Плащане с банков превод: чрез този начин на плащане също преди доставката като е желателно да изпратите копие от платежния документ на нашия e-mail-адрес: violetta@elbat.bg.

4. При плащане посредством начините на плащане по т. 2 или т. 3, описани по-горе, поръчката ще бъде приета и обработена в нашия Магазин след извършено плащане, за което ще бъдете уведомени на посочения от Вас електронен (e-mail) адрес.

5. Във всеки от изброените по-горе начини на плащане „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД се задължава да Ви прехвърли собствеността и фактическата власт на закупения продукт след получаването на неговата покупна цена.

 

VІІ. ЛИЧНИ ДАННИ И РАБОТА СЪС САЙТА http://www.botticelli.bg

1. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД обработва законосъобразно и добросъвестно предоставените от Вас данни в хода на подаване на Вашата поръчка, упоменати в р. ІV по-горе, както и тези, които нашият екип може да получи при връзка с Вас. Моля, запознайте се с нашите Вътрешни правила (политика) за защита на данните и Известие за защита на данните.

2. Ние, от http://www.botticelli.bg правим всичко възможно Магазинът ни да работи с необходимата степен на оперативност и на най-високо ниво. Екипът ни обаче не носи отговорност за непредоставяне на достъп до Магазина, както и за необработването или несвоевременното обработване на поръчки, при настъпване на обстоятелства извън нашия контрол - случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет и др. Не гарантираме, също така и че достъпът до Магазина ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята ни.

3. Винаги може да споделите чрез телефонно обаждане на  0878829888 Вашите впечатления при работата Ви с нашия Магазин, за което, тъй като активно спомагате за усъвършенстване на работата и услугите ни, ще Ви бъдем изключително благодарни.

 

VІІІ. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. ВРЪЩАНЕ. РЕКЛАМАЦИИ

1. Ние предоставяме на Вас - нашите клиенти, в случай, че имате едновременно с това и качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите, правото да се откажете от договора за покупко-продажба на поръчания от нашия Магазин продукт и да г0 върнете в 14-дневен срок от получаването му, ако са изпълнени следните условия: продуктът трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския му вид и е придружен с всички документи, които са получени заедно с продукта.

2. В срок до 14 (четиринадесет) дни от Вашето уведомление за отказ от договора „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД ще възстанови чрез същото платежно средство, като това, използвано от Вас при първоначалната трансакция (освен ако Вие изрично не се съгласите за друг начин на възстановяване) заплатената от Вас цена за върнатия продукт, с изключение на допълнителни разходи за доставка. Разходите по обратно връщане на продукта, от чиято поръчка се отказвате, са за Ваша сметка.

3. Имаме право да отложим възстановяването на плащанията по т. 2 до получаване на подлежащия на връщане продукт обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно същия, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.

4. Очакваме да изпратите или да върнете обратно продукта на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД на следния адрес: Република България, гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методии” № 118-120, ет. 3, ап. (офис) 7 без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор.

5. Вие носите отговорност само за намалената стойност на върнатия продукт, причинена от изпробването му, различно от необходимото за да се установи естеството, характеристиките и доброто му функциониране.

6. От тук може да изтеглите стандартен формуляр за отказ от направена от Вас поръчка на продукти от нашия Магазин при условията, посочени по-горе. (линк към формуляра)

7. При констатирано явно несъответствие между получените и поръчани продукти по наша вина, разходите за връщането на несъответстващия продукт, както и разходите за замяната му, са изцяло за наша сметка.

8. Вие имате право, в случай, че сте потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, да предявите рекламация на закупен от нашия Магазин продукт при несъответствието му с договора за покупко-продажба като поискате: ремонт на продукта или замяната му с нов, освен ако това е невъзможно или избраният от Вас начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. Съгласно чл. 112, ал. 2 от Закона за защита на потребителите даден начин за обезщетяване на потребителя се смята за непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; значимостта на несъответствието; възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

9. Когато продуктът, закупен от нашия Магазин не съотвества на договора за покупко-продажба, Ние ще го приведем в съответствие с договора като го поправим или заменим с нов съгласно условията по т. 8 по-горе от този раздел. Ние следва да сторим това в срок от един месец, считано от предявяването на рекламацията от Вас.

10. В случай, че в срок от един месец от предявяване на рекламацията ние не сме отстранили несъответствието на продукта с договора за продажба, Вие имате право да развали договора и да искате Ви бъде възстановена заплатената покупна стойност или да искате намаляване на цената на продукта.

11. Вие не може да претендирате за разваляне на договора, ако несъответствието с договора за покупко-продажба е незначително.

12. Вие може да упражните правото си на рекламация по т. 8 – т. 11 от настоящия раздел в сроковете, предвидени в Закона за защита на потребителите.

13. Законовата гаранция, рамкирана по-горе в т. 8 – т. 12 не важи в случай на неправилно използване на закупения продукт, или неправилното му съхранение и/или подръжка, както и при опит за поправка от Ваша страна или от друго неоправомощено лице. Рекламации, причинени от действия или бездействия на клиента няма да бъдат разглеждани и „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД не носи никаква отговорност за тях.

14. Разпоредбите на настоящия раздел, извън случаите по т. 7 от същия, се прилагат само към клиенти – потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.  

15. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД може да откаже направена и потвърдена вече поръчка при възникване на форсмажорни обстоятелства, включително при затруднена доставка, липса на избраните продукти и други. Вие ще бъдете задължително уведомени за това.  

 

ІХ. ПРАВА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

Възпроизвеждането на съдържанието на http://www.botticelli.bg може да бъде извършвано само с изричното писмено съгласие на „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД за всеки конкретен случай. „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД си запазва правото да променя по всяко време всяка част от сайта http://www.botticelli.bg, включително неговото съдържание и външен изглед, цени, информация за продукти, условия за изпращане и доставка и други.

 

Х. КОНТАКТИ

1. Всички Ваши въпроси, отнасящи се до продукти, публикувани в сайта http://www.botticelli.bg, както и такива, свързани с настоящите Общи условия, може да отправяте на нашия електорен адрес: office@elbat.bg или по телефон в работни дни от 10.00 ч. до 17.00 ч.

2. Адреси за контакт с надзорни органи:

- Комисия за защита на личните данни

 Адрес: гр. София, ул. "Иван Евстатиев Гешов" № 15,

тел.: (02) 940 20 46 факс: (02) 940 36 40

Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg

Уеб сайт: www.cpdp.bg

- Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,

тел.: 02 / 980 25 24 факс: 02 / 988 42 18, гореща линия: 0700 111 22

Уеб сайт: www.kzp.bg

-                Признатият от Министъра на икономиката орган за алтернативно решаване на спорове между потребители и търговци на територията на Република България в обхвата на дейността, която осъществяваме в Магазина ни, е:

Обща Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите със седалище гр. София и район на действие територията на София, Софийска област, област Кюстендил и област Перник.

Адрес: гр. София 1000, пл. Славейков № 4А, тел. 02/ 9330 517, интернет страница www.kzp.bg ; e-mail: adr.sofia@kzp.bg

 

ХІ. РАЗРЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

Ние имаме задължение съгласно действащото законодателство, да поставим електронна връзка към платформата за онлайн разрешаване на спорове, която може да бъде използвана за извънсъдебно уреждане на възникнали спорове. Платформата е изградена и се администрира от Европейската комисия. Европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове може да видите тук: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

ХІІ. ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

1. Настоящите Общите условия могат да бъдат променяни/заменяни едностранно от „БУЛМЕТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД, като след извършване на промените дружеството ни се задължава да уведоми всички Вас – Потребителите на Магазина чрез изпращане на електронната Ви поща и/или публикуване в нашия сайт на видно място съобщение за наличието на промяна/замяна.

2. Промените/замяната в/на Общите условия имат сила за страните по вече сключени договори за покупко-продажба само ако задълженията на някоя от страните по договора не са вече изпълнени изцяло към момента на промяната/замяната в/на Общите условия, както и ако купувачът в срок до 5 (пет) дни от уведомлението му за промени/замяна не извести писмено продавача, че отхвърля промените/замяната на Общите условия.

 

XIІІ. ДРУГИ УСЛОВИЯ

1. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези Общи условия няма да доведе до тяхната недействителност като цяло, нито още по-малко пък - на сключените въз основа на Общите условия договори за покупко-продажба.

2.За неуредените в този договор въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на настоящите общи условия и договорите, сключвани въз основа на тях, се прилага законодателството на Република България.

3.Всички спорове между страните по тези общи условия ще бъдат разрешавани от компетентния съд.

4.Последна актуализациянанастоящите Общи условия: 09.08.2019 г.